Datimi exemple de cat mai multe animale va rog frumos imi trebuie cat mai multe

2
trebuia sa iti raspund intr-un fel deci:
pasari: randunica vrabie cioara cocorstarci gasca rata cocos gaina..,
si papagal
vaca,tiggru,elefant,caine,pisica,crocodil,gaina,maimuta,cal,vulpe,urs,soricel,camila,,rechin,delfin,balena,caracatita,leu,soparla,veverita,sarpe
ghepard sper ca te-am ajutat

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T21:35:35+02:00
Leu, pisica, capra, ied, taur, cerb , caprioara, ciuta, porc , vaca, oaie, miel, vitel,catel, pisica,sarpe, cameleon, reptile, pasari, mamifere, antropode, moluste, viermi, crustacee, tritoni, protozoare, spongieri
1 5 1
2014-11-13T21:35:40+02:00
Pisica , caine , porc , lup , urs , caprioara , vaca , cal , porc mistret , cerb , capra , oaie