Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T21:22:59+02:00
Scara de care ai zis (1:000000) e mai mica (decat cealalta) deoarece e transformata intr-o suprafata mai mica,iar cu  cat sunt mai multe zerouri suprafata se micsoreaza
2 5 2
2014-11-13T21:25:32+02:00
Cum sa zic pai 1:000.000 e distanta de micsorare cum harta lumii e de 1:700.000 si normal ca 1:00000 e distanta micsorarii ca pe harta lumii un cm este de 4000KM deci 1:000000 este mai mare deceat 1:00000 ca un cm pe o harta de 1:00000 este de 400Km nu 4000km
1 5 1