Buna..datimi ceva ideii de jocuri distractive..pote ca ati fost la tabara sau la serate la scola..rog mult macar 1 exemplu sau 2..rog mult..mersi.

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T21:16:43+02:00
In pauza sa iti pui colegii pe fata de catedra si sa incercati sa ii ridicati pana la tavan(experiment incercat,dar trebuie mare atentie).
Dai un exemplu cum ca un avion s-ar prebusi ,iar tu trebuie sa spui ce ai lua cu tine,dar obiectul trebuie sa inceapa cu initiala prenumelui tau(dar ceilalti nu trebuie sa se prinda )
4 3 4
2014-11-13T21:18:14+02:00
Puteti sa va jucati telefonul american, telefonul fara fir, pitulusul, adevar sau provocare
puteti sa va juctai leapsa
Sau pitulusul
Comentariul a fost şters