Răspunsuri

2014-11-13T21:32:46+02:00
Ce sa determinam???
Cat este a + b si c + d?
a + b= 15 x 2 = 50
c + d= 39 x 2 = 78
Mersi mult frate
Cu placere!Dar sunt fata! :P
15 x 2 = 30 , nu cu 50 ,
LOL 15X2 este egal cu 50 ? :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T22:50:48+02:00
(a+b) :2= 15 
a+b = 15×2
a+b = 30 
a poate fi : 20 
b poate fi : 10 

(c+d) :2 = 39
c₊d = 39 ×2
c+d = 78
c poate fi : 39 
d poate fi : 39 

Si gata , ti-am facut si exercitiul 



2 5 2