Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T21:07:37+02:00
Triunghiul BED isoscel, deci masurile unghiurilor bazei sunt 70*
Triunghiul BDC isoscel, deci masura unghiului BDC e 180-70=110*, deci masura ungh. bazei este 180-110=70/2=35*
Unghiul EBA este exterior deci m EBA = m BEC+ M ECB= 70+35=105*
1 5 1
2014-11-13T21:12:00+02:00
Triunghiul BED isoscel, deci masurile unghiurilor bazei sunt 70*
Triunghiul BDC isoscel, deci masura unghiului BDC e 180-70=110*,