Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T21:01:08+02:00
Deoarece el a fost primul care acalatorit si a denumit aceata portiune de pamint
Americo Vespucci a descoperit America inaintea lui Columb. Un teritoriu nou descoperit primeste numele descoperitorului. Lumea Noua a fost numita ,,America'' dupa Americo tocmai pentru a repara aceasta greseala .... de aceea se spune ca a redescoperi America pentru ca ea mai fusese o data descoperita
2014-11-13T21:02:05+02:00
Pentru ca a vrut sa descopere o noua ruta spre India dar a gresit si a ajuns in America.De acolo a adus tutunul,porumbul,cartoful si alte noutati in Europa.
Mi-au placut amindoua
Multumesc de raspunsuri
Nu ai pentru ce:)