Răspunsuri

2014-11-13T21:00:25+02:00
Papadie galbena, parfumata, firava, imbalsamata...
O sa mai astept si 4 insusiri diferite.. Oricum ms pentru ca l-ai ajutat :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T21:03:26+02:00
Păpădie - bogata, aleasa, aromata, atrăgătoare,cocheta, cereasca, gratioasa, mindra, minunata, neveștejită, proaspătă, firava, parfumata, fragila, delicata, galbena, duioasa, înfocată, lucitoare, juna, strălucitoare, solitara, zglobie, zâmbitoare (personificat), voluptoasa, unica, vie, plăpândă, sărmana, etc...
Bun.. Cu toate ca pe astea le-am gasit si pe net acum..
Le-am luat din dictionarul de epitete!!!