Explicati ce este gresit in urmatoarele enunturi si corectati-le:
Participantele la un concurs de autoinfrumusetare proprie au invatat cum sa-si ingrijeasca tenul lor si cum sa-si epileze parul.
Am mers pana intr-un loc in care drumul se bifurca in doua.
Din cauza ca a baut prea mult vin imbuteliat in sticla,a facut gastita la stomac.

2
Participantele la un concurs de autoinfrumusetare au invatat cum sa-si ingrijeasca tenul si cum sa se epileze ( auto- si proprie sunt sinonime).... Am mers intr-un loc in care drumul se bifurca ( asta inseamna "bifurca" ceva rupt in doua)... Din cauza ca a baut prea mult vin din sticla, a facut gastrita (normal ca la stomac)
Sper ca te-am ajutat! ^_^ :*
Multumesc!
Nu ai pentru ce!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T20:59:34+02:00
PRIMUL: autoinfrumusetare= infrumusetare proprie;                                             DOI:se bisurca= se inpartea in doua ;                                                                 TREI:vin imuteliat=pus in sticle;                                                                          Nu sunt sigura, dar nu cred ca trebuie folosite nici epileze parul, ci doar epileze si nici gastrita la stomac,ci doar gastrita. GRESEALA ESTE PLEONASMUL.            CORECT: Participantele la un concurs de autoinfrumusetare au invatat cum sa-si ingrijesca tenul si cum sa se epileze.                                                                    Am mers pana intr-un loc in care drumul se bifurca.                       Din cauza ca a baut prea mult vin imbuteliat, a facut gastrita.
Sper ca te-a ajutat!

1 5 1
2014-11-13T21:01:49+02:00
Participantele la un concurs de autoinfrumusetare au invatat cum sa-si ingrijeasca tenul lor si cum sa-si epileze parul.                                                                     Am mers pana intr-un loc in care drumul se bifurca.                                             Din cauza ca a baut prea mult vin imbuteliat, a facut gastita la stoma.                         Cu placere!!!