Răspunsuri

2014-03-08T23:31:31+02:00
Prima paranteza este egala cu x+y+2(y+z)=7,05+12,8=19,85
A doua paranteza este
z-x=z+y-(x+y)=6,4-7,05=0,65
Rămâne sa le inmultesti, si gata.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-08T23:40:55+02:00
Draga Alexandru,
Iti trimit in atasament un fisier cu rezolvarea exercitiului, in formate .doc si .docx. Sunt convins ca te vei descurca. Sa-mi scri si sa-mi spui daca ai intampinat dificultati. Mult succes!
Prof De Mate 
1 5 1