Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T20:36:41+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.Tata trece strada pentru a merge la brutarie.
2.A trecut 25 de ani de cand Ana sa angajat
3.Viata a trecut mai repede decat credeam
4.Vantul trece peste tara.
5.Trecerea de pietoni este plina.
6.Mama trece cu masina pe langa aeroport
37 4 37
2014-11-13T20:37:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sa stii mereu ca cu răbdarea treci si marea! Mulțumesc, am trecut ca prin urechea acului! Am trecut cu brio in runda următoare! Saptamina aceasta am trecut examenul! Am trecut peste acest item!
15 3 15