Răspunsuri

2014-11-13T20:30:19+02:00
Cuvintele în ordine alfabetică sunt: Parc, pădure, pix, a se plimba, poiană, poieniță, poveste, povestitor, propoziție.
Comentariul a fost şters
a se plimba se pune doar plimba....si primul e padure...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T20:31:32+02:00
Padure,parc,pix,plimba,poiana. poienita, poveste,povestitor,propozitie
daca nu e ok sa imi ziceti sa imi retrag raspunsul :))
Multumeesc.
:*