1) Scrieti toti multiplii lui;
7mai mici decat 100
11 mai mici decat 142
5 mai mari decat 24 si mai mici decat 48
2)Aratati ca 12 este divizorul lui 180
8 este divizorul lui 984
91 nu este divizorul lui 3332
35 este divizorul este 700
URGENT !!!VA ROG

2
Ce clasa esti ? CA sa stiu cum sa formulez raspunsul .
a 5-a

Răspunsuri

2014-11-13T20:34:18+02:00
1.
M 7 = 14 , 21 , 28 , 35 , 42 , 49 , 56 , 63 , 70 , 77 , 84 , 91 , 98 .
M 11 = 22 , 33 , 44 , 55 , 66 , 77 , 88 , 99 , 111 , 122 , 133 .
M 5 = 25 , 30 , 35 , 40 , 45 .
2.
12 ∈ D 180        ⇔  180÷12 = 15       Adevarat
8 ∈ D 984          ⇔  984÷8 = 123       Adevarat
91 ∉ D3332       ⇔  3332÷91 = 36,61 Adevarat
35 ∈ D700         ⇔  700÷35 = 20       Adevarat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T20:37:42+02:00
1)- M_{7} = {0,7,14,21,28,35,42,49,56,63,70,77,84,91,98} 
- M_{11} = {0,11,22,33,44,55,66,77,88,99,110,121,132}
- M_{5} = {25,30,35,40,45 } 

 2)-12 este divizorul lui 180 deoarece se imparte exact - 180:12=15
-8 este divizorul lui 984 deoarece se imparte exact-  984:8=123
-91 nu este divizorul lui 3332 deoarece nu se imarte exact- 3332:91=370,22222222
-35 este divizorul lui 700 deoarece se imparte exact- 700:35=20