Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T20:26:41+02:00
7*(15x+35x):10+2x=185                                                                                     7*50x:10+2x=185                                                                                               350x:10+2x=185                                                                                                35x+2x=185                                                                                                      37x=185                                                                                                            x=185:37                                                                                                          x=5                                                                                                                                                               SPER  CA TE-AM AJUTAT!!!!!
10 4 10
2014-11-13T20:29:16+02:00


7* 50x : 10 +2x=185 
350x :10 +2x=185
35x+2x=185
37x=185
x=185/37
3 4 3