Aflati un numar stiind ca triplul sau adunat cu 17 este mai mic sau egal cu 25.

2
Si va ro sa imi mai faceti inca doua.
La un concurs s-au dat concurentilor o lista cu 10 probeme. Se stie ca pentru fiecare probema corect rezolvata se acorda cate 7 puncte iar pentru fiecare probema nerezolvata sau rezolvata gresit se scad 5 puncte. Razvan a obtinut la acest concurs 34 puncte. Cate probleme a rezolvat corect Razvan?
Ajutorrrr.... Va rog... :((((
Rezolvati-o si pentru mine

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T20:22:25+02:00
3·a+17=23

3·a=23-17
3·a=6
a=6÷3
a=2

2014-11-13T20:25:23+02:00
3x+17 \leq 25                                                                                        3x \leq 8                                                                                              x \leq 8supra 3  = (-infinit , 8 supra 3 ]