Răspunsuri

2014-03-08T21:58:26+02:00
Care ex 5?din ce culegere

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-08T22:03:53+02:00
L-a ajutat pe un baietel - sarac;
                                  - din strada;
                                  - care se gaseste pe strada.

Mi-am cumparat o planta - carnivora;
                                     - din piata;
                                     - care se gaseste la magazin.

Prietena mea are o haina - frumoasa;
                                     - din Italia;
                                     - care se gaseste in Italia.
Multumesc mult!
Cu multa placere!
maria sa stii ca te apreciez bravo!