Răspunsuri

2014-11-13T20:10:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
O sa iti pun eu paie pe foc.
Am sa-i pun bete in roate.     
Ceea ce mi-a spus el,am pus la suflet.
Mi-am pus toate cartile in ghiozdan.
Mi-am pus capul la contributie datorita acelei probleme.      
Am incercat sa te ajut.Imi pare rau daca nu este bine sau daca nu am scris ceea ce iti trebuia.                                                              
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T20:10:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pune cartea pe masă.
Pune mîna pe carte.
Pune ceasul să sune.
Ne e foame,pune masa!
Pune o haină pe tine,e frig afară!
Pune-ți mintea la contribuție.
Pune-ți o dorință.
Pune sare în mâncare că nu are niciun gust!