Răspunsuri

2014-11-13T20:03:46+02:00
Greutatea unui corp este forta cu care un cimp gravitational actioneaza asupra corpului.
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T20:06:26+02:00
Forta cu care un corp actioneaza asupra unui suport sau a unei suspensii in urma atractiei lui de catre pamint se numeste greutate ( ponderea) corpului.
13 4 13
si despre forta de greutate
forta de greutate este forta cu care pamintul atrage orice corp aflat in apropierea sa