Răspunsuri

2014-11-13T19:54:55+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+43x5-184=51 rezulta ca a= 51+184
a=235:5 a=47-43 a=4 
a+215-184=51
a+31=51
a=51-31
a=20
ce zici ? mai treci pe la scoala si vorbim dupa :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T19:56:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
[(a+43)*5]-184=51
(a+43)*5=51+184
(a+43)*5=235
a+43=235/5
a+43=47
a=47-43
a=4
Am inteles de la tine. Chear foarte bine
Atunci, ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor.