Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T19:49:02+02:00
Friguroasa iarna se indreapta cu pasi repezi,dar marunti spre neajutoratul oras.
Inspaimantatoare-i figura ma face sa nu renunt si sa-mi urmez obiectivele.  

Sper ca ti-am fost de ajutor.  ;)
2014-11-13T19:49:30+02:00
Friguroasa: Moş Craciun a sosit intr-o seara friguroasa de iarna. Iarna frumoasa a pus stampanire peste intregul tinut. Inspaimantatoare: Vrajitoarea din poveste avea o figura inspaimantatoare. Eu am citit o poveste cu vampiri inspaimantatoare.
Multumesc.
Toti asteptam in seara friguroasa de ajun colindatorii
Iarna friguroasa soseste pe linga casele oamenilor.Noptile de helloween sunt foarte infricosatoare!