Răspunsuri

2014-11-13T19:49:07+02:00
  Si asa e toamna de aur mereu ne uimeste cu darurile ei,intoseauna voi iubi cele trei luni de toamna.Mereu ea m-a uimit cu culorile ei multicolore,si asa este toamna noastra.
Sper ca te-am ajutat
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T19:50:58+02:00
Iubesc acest anotimp deoarece lasa in urma lui nu numai o urma de farmec ci si un mister profund,pe care consider ca toata lumea doreste sa-l descopere. Sper ca acest mister sa revina si la anul la fel sau poate mai profund deoarece toamna este pe sfarsite,lasand in urma ei cristale argintii care acopera covorul multicolor. Semn ca un nou mister incepe sa ia culoare. Astept cu nerabdare sa-l descopar.
2 5 2