Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T19:47:50+02:00
Neoloisme : cuvinte noi imprumutate din alte limbi sau formate in interiorul limbii cu ajutorul derivarii sau compunerii
Neologisme : Computer , monitor , fast-food , jeep , pizza , solitar , bizar
2014-11-13T19:51:22+02:00
Nu-i obligatoriu textul sau poezia? pot sa-ti spun 7 Neologisme de la intimplare:bareta-palarie rosie a cardinalilor;baron-titlu nobiliar intre cavaler si viconte;barou-organizatie profesionala a avocatilor;canton-cladire de unde se supravegheaza si se intretine o cale ferata sau o sosea;capilar-subtire,ingust;capitol-diviziune a unei lucrari;derapa-(despre vehicule)a aluneca intr-o parte.(acesne neologisme le-am luat din dictionar,nustiu daca este ce iti trebuie)
DAA
nui obligatoriu...de unde vrei poti sa iei
acestea le-am luat din dictionar de neologisme si sper sa fie corecte)