Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T19:45:42+02:00
Fugarnic-fugar
Voiniceste-voinic
A behai-behai
A imbarbata-barbat
10 3 10
Sper ca te-am ajutat
S-A format prin derivare prefxiul fugar de la cuvantul de baza nic
ms
  • Utilizator Brainly
2014-11-13T19:48:35+02:00
Voinicește=form prin der cu șuf"este" de la cv de baza"voinic" A behăi= nu poate fi DERIVAT (behăială,behăieste) ar putea fii derivate A îmbărbăta= nu poate fi derivat(barbateala,îmbărbătat,etc) pot fi derivate dar nu A IMBARBATA.
A behăi si A îmbărbăta sunt cuvintele din care s-au format derivatele.
Ba se poate
Behăi- be+ hai
Imbarbata-im+ barbat
Mulțumesc mult mi-ai fost de mare ajutor