Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T19:39:40+02:00
Arbori : Brad
           Stejar
           Molid
           Pin
           Artar
           Arborele de cafea
           Baobabul

 Arbusti : Maces 
              Liliac
              Afin
             Catina alba
             Catina neagra
             Soc

Sper ca ti-am fost de ajutor. E CUMVA AL MEU CEL MAI BUN RASPUNS ???


2014-11-13T19:40:01+02:00
Arbori: acacia , artar , frag , frasin , plop alb si plop negru
arbusti : spiraea , diervilla si deutzia
1 5 1