Răspunsuri

2014-11-13T19:36:13+02:00
English is the best language. If you know english you can speak with people from another countrys like Bulgary, Greek and another. I love very much this language.
Marcheaza ca cel mai inteligent te rog!
multumesc ptr ajutor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T19:48:26+02:00
Pai limba engleza a devenit in ultimii ani o limba de circulatie internationala. Ea isi are originile in Anglia si este o limba vest germanica.
Limba maternă pentru majoritatea locuitorilor Australiei, Canadei, Commonwealth-ului Caribian, Irlandei, Noii Zeelande, Regatului Unit și Statelor Unite ale Americii .
Cunoașterea limbii engleze este necesară pentru angajarea în anumite domenii, profesii sau ocupații. Rezultatul acestei necesități este că peste un miliard de oameni din întreaga lume vorbesc engleza măcar la un nivel de bază.
Engleza este astăzi, probabil, a treia limbă ca număr de vorbitori nativi, după chineza mandarină și spaniolă.