Răspunsuri

2014-11-13T19:21:21+02:00
Televizor,telefon,aragaz,masina de spalat,fier de calcat,cuptor cu microunde,masina(de condus),fier de calcat,radio,lampa,mixer,blender,robot de bucatarie... 
Nu mai stiu....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T19:27:32+02:00
Electrocasnice
1.frigiderul
2.masina de spalat rufe
3.uscator de vase
4.cuptor electric
5.microunde
6.blendar
7.tocator
8.cafetiera
9.toaster
10.storcator citrice
11.rasnite
12.razatoare electrice
13.masina de tocat
14.ceainic
15.sandwich-maker daca team ajutat adaugal cel mai bun