Răspunsuri

2014-11-13T19:17:46+02:00
Cavaleri sunt oamenibde dult care au luptata pentru nobili
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T19:22:49+02:00
Papa Romei, episcopul și patriarhul Romei și lider spiritual suprem al Bisericii Romano-Catolice și al bisericilor Catolice de Rit Estic (printre care și Biserica Greco-Catolică), care formează împreună Biserica Catolică.
Cavaler  era denumirea pentru apropiații nobililor, cu caracter războinic, ai regelui și ai înaltei nobilimi.
Regele este o  persoană care are, prin importanța și competența sa, poziția cea mai însemnată intr-un domeniu, într-o colectivitate.
2 5 2