Un biciclist parcurge in trei zile 89,38 km. In prima zi parcurge jumatate din tot traseul, a II-a zi un sfert si a treia zi restul.
a) Cat e tot traseulul?
b) Cat a parcurs prima zi?
c) Cat a parcurs a doua si a treia zi?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-08T20:30:59+02:00
A) Traseul = 89,38 km. 

b) În prima zi parcurge jumătate din tot traseul, adică 89,38 : 2 = 44,69 km. 

c) A doua zi parcurge un sfert din drum, adică 89,38 : 4 = 22,345 km.
Iar a treia zi restul, adică 89,38 - (44,69+22,345) = 22,345 km 
1 5 1
2014-03-08T20:34:06+02:00
I zi |----|----|
II zi |----|
III zi |----|
89,38:2=44,69 km I zi
44,69:2=22,345 km II zi si zi III tot atat ca zi II
1 5 1