1:aratati ca :
√ 3+ √ 12 - 3 √ 3= 0

2: Determinati numerele reale a si b, a>b , stiind ca suma lor este egala cu 10, iar diferenta lor este egala cu 2

3: Ipotenuza unui triunghi dreprunghic cu catetele de 3 cm , respectiv 6cm este de........cm

4:Suma a 2 nr. este 23. Aflati cele 2 nr.stiind ca soua cincimi din primul reprezinta trei patrimi din al doilea

4:Linia mijlocie a unui trapez cu dimensiunile bazelor de 8 cm , respectiv 4 cm are lungimea de....cm

2

Răspunsuri

2014-11-13T19:22:06+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T19:32:07+02:00
2 . a=6
     b=4 
6+4 = 10
6-4 = 2
                                        
3 . In
ΔABC - tr dr [m(A) = 90°]
AB = 3
AC = 6
C: BC = ?
Demonstratie :
Se aplica T.P. in 
ΔABC 
BC² = AB² + AC²
BC² = 3² + 6²
BC² = 9+36
BC = √9+36
BC = √45
BC = 6,7