Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-13T19:13:11+02:00
A.Articol nehotarat.
Am vazut o pasare.

b.Numeral cardinal
Si-a cumparat o bratara si doua perechi de cercei.

c.Interjectie
O!Ce peisaj frumos!

d.Pronume personal
Am vazut-o pe scari.

e.Substantiv
Azi am scris litera "o".
Ce este "o" in aceasta propoziție? : Astăzi au scris litera o.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-11-13T19:13:42+02:00
Am cumparat o carte si doua caiete . ( numeral ) 
Am vazut o masina rosie . ( articol nehotarat )
Am vazut-o la magazin . ( pronume personal ) 
O, o , o , o ce frumoasa esti ! ( interjectie )