Răspunsuri

2014-11-13T19:08:24+02:00
Uite raspunsul!!!!!!!!!!
a-ur
har-ti-e
ca-iet
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T19:09:19+02:00
a-ur = hiat „a-u”
bi-ju-te-ri-e= hiat „i-e”
zme-oai-că= hiat „e-o”
hâr-ti-e= hiat „i-e”
ca-iet= hiat „a-i”

gresit !
zmeoiaca si caiet nu deoarece° e° e vocala si °o °semivocala , cand hiatul trebuie format din doua vocale alaturate in silabe diferite ! La fel si pentru caiet ! DEci raspunsul final e : aur , bijuterie , hartie
multumesc