Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:58:11+02:00
32 si 38/...............................
Imi poti scrie rezolvarea completa , te rog!
56/2=28
28-6=22 deci acum au unul 22 si celalalt 28;peste 10 ani vor avea 32 si 38
ai raspunsurile?
2014-11-13T19:17:14+02:00
18-12=6 ani diferenta intre ei
56-6=50 ani

50:2=25ani are cel mai mic
25+6=31ani are cel mare
peste 10 ani vor avea25+10=35 si 31+10=41ani
1 5 1