Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:58:12+02:00
Marea e foarte frumoasa in aceasta seara.
Impreuna cu familia vom merge la mare.
Are o mare dilema.
Pisica cea mare a rasturnat borcanul cu samntana.
Ce-a mai mare nava militara maritima.
Vreau sa-mi decorez camera in stil maritim.
Are o frontiera maritima.
Sper ca ti-am fost de ajutor :*
2014-11-13T18:58:13+02:00
Eu merg vara la mare
am vazut o statuie mare
am fost in portul maritim  Constanta
avem doar un port maritim in tara