Alcatuesten3 prop folosind in fiecare dintre ele diferite sinonime ale cuvintului Sarac si antonimele acestora
model:Un pamint NERODITOR va putea deveni GERTIL numai daca va fi ingrijit bine,,,,,,ajutati-ma va rog,,,,,,mersi

2

Răspunsuri

2014-11-13T18:55:33+02:00
Omul este amarat dar poate fi bogat.                                                                  Daca este lefter sa devina plin de bani   
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T20:32:18+02:00
1, Un om necajit poate deveni avut doar prin multa vointa si munca.

2. Chiar daca esti lefter astazi, nu inseamna ca maine nu poti fi bogat.

3. Cu putiva vointă din calic poti deveni mănos.