Răspunsuri

2014-03-08T19:35:22+02:00
Pentru prisma triunghiulara este prima egalitate de mai jos, iar pentru cea regulata, este valabila si a doua egalitate.
A_t=A_l+2A_b=3lh+2\cdot\dfrac{l^2\sqrt3}{4}
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-08T19:36:41+02:00
La prisma triunghiulara:
Aria laterala: perimetrul bazei x inaltimea
Aria totala: aria laterala + 2 x aria bazei
Volumul: aria bazei x inaltimea

1 5 1