Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-13T18:47:26+02:00
Vocabularul este alcatuit din:
a.vocabularul fundamental(cuvintele folosite cel mai des,de baza)
b.masa vocabularului (restul cuvintelor,mai rar folosite cum ar fi de ex. termenii medicali)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:47:31+02:00
Masa vocabularului reprezinta termenii folositi mai rar , adica "restul vocabularului
1 5 1