Răspunsuri

2014-11-13T18:43:37+02:00
Omonimele:cuvintele care au aceeasi  forma dar sens complet diferit
Exp: Am fost la un lac mare.
      Mi-am luat lac de unghi!
Omografele:cuvintele care se scriu la fel sar se pronunța diferit 

       
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:47:04+02:00
Omografele sunt cuvintele care au aceeasi scriere, dar se pronunta diferit. (Haină=imbracaminte, haină=rea)
Omofonele sunt cuvintele care se scriu diferit si se pronunta la fel. (Numai, nu mai sau altadata, alta data).
Sper ca te-am ajutat!
2 5 2