Intr-un cos sunt doua mere rosii, trei mere galbele si cinci mere verzi. Se alege la intamplare un mar. Probabilitatea ca marul ales sa fie de culoare verde este.... EXPLICATIE

2
stii formula probabilitatii?
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-11-13T18:25:31+02:00
Probabilitatea= numar cazuri favorabile/numar cazuri posibile
=> 1/8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:27:36+02:00
Deci ai 2 mere rosii, trei mere galbene si 5 verzi, in total vei avea 10 mere
ca sa afli probabilitatea sa scoti un mar verde din cos  trebuie sa pui numarul de mere verzi supra numarul de mere in total
Deci vei avea 5 pe 10 care este egal cu 1 pe 2
1 5 1