Răspunsuri

2014-11-13T18:23:10+02:00
P=49*4    p=196cm^2    sper ca este bine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:23:36+02:00
Aria=l² ; 49=l²⇒l=√49=7
Perimetrul=l+l+l+l=4l=4*7=28
Nu are cum.Eu am respectat pasii unei astfel de probleme.
Scuzee raspunsul este bine !!!! am postat gresit !! dar noi nu am invatat cu √ !!!!
Pai ii spui l-a porfa ca te-a ajutat cineva mai mare.
oke.. Multumesc mult !!
Cu placere.