Răspunsuri

2014-03-08T18:56:06+02:00
Mesajul moralei este ca nu e bine sa credem tot ce auzim .
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-08T19:03:13+02:00


nu orice zboara se mananca.

aparentele inseala

11 4 11
ai nevoie de o compunere?
Pai trebuie sa fac un text de 7-8 randuri in care sa prezint opinia in legatura cu mesajul transmis de ultimile patru versuri ale textului , adica morala :)
Cotoiul sau pisica au de obicei un rol negativ în fabulă, şi opera lui Alexandrescu nu face excepţie în această privinţă.
Expresia „nu ştiu cine” are alt rost decât vagul referinţei din introducere. Ea face parte din stilul depreciativ pe care-l întrebuinţează pisica atunci când îl opreşte din drum pe tigru, având sensul de „a face pe grozavul”.
ok ms mult !