Răspunsuri

2014-11-13T18:20:09+02:00
Gen masculin: magar,sarpe
gen neutru: creion, stilou
gen feminin: masina, lalea
creion nu este neutru deoarece are nr singular
Dar cand spui creioane colorate ce nr are? Intreb doar din curiozitate...
plural sunt mai multe ,la neutru nu poti numara
inumara cer vezi poti?
ceruri :))))))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:21:15+02:00
Masculin:om, cal,pom,pantalon,birou
neutru:cer, stilou,nume
feminin:carte, pisica,floare,haina,camasa