Răspunsuri

2014-11-13T18:18:42+02:00
Cine so cauta cu lumanarea  o gaseste
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:21:13+02:00
Alegeti tu unul : Pe când lumea fierbe, noi mai mari, mai miciÎnvăţăm proverbe ce se spun pe-aici,
Vrem o altă limbă, toţi ar învăţa,
Lupul părul schimbă, dar năravul, ba.
Hai la moşu' cu proverbe
Dai un ban, dar ştii că fierbe,
Fierbe-n sus şi fierbe-jos,
Hai la moşu' cu proverbe.
Hai la moşu' cu proverbe
Pentru-n nume şi trei verbe,
Iar proverbul dureros,
Hai la moşu' cu proverbe.
Avem multe treburi, făţuim oglinzi,
Fugi după doi iepuri, niciunul nu prinzi
Vocea ni-i peltică, deci vorbim mai rar,
Buturuga mică pleacă de sub car.


Sper ca iti am fost de ajutor :) . 

Spor la scris =)))
1 5 1