Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:18:01+02:00
-invatatura= derivare de la cuv. de baza ,, a invata'' + sufixul ,, tura''
-mantuire= derivare de la cuv. de baza ,, a mantui''+ sufixul ,, re''
-manios= derivare de la cuv. de baza ,, manie'' + sufixul ,, os''
-furis= -----
-binisor= -----
manios= bucuros
neastamparat= cuminte
a se sfadi= ---
inapoi = in fata
rautacios= ---
2014-11-13T18:21:45+02:00
Invatataura-derivare
binisor-derivare
mantuire- derivare
manios-derivare
furis- derivare
antonime:
manios-relaxat
neastamparat-cuminte
a se sfadi- a se impaca
inapoi-inainte
rautacios-bun

4 4 4