Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:14:18+02:00
Cei doi se uita nedumeriti.
El are nevoie de parale.
Profesoara a intervenit intre cei doi elevi.
Cei doi baieti comploteaza impotriva  colegului meu.
 
 sper ca te-am ajutat!
2014-11-13T18:20:12+02:00
De ce a complota pentru alt om nu este bine?LOL!
Maria,de ce a interveni intr-o bataie nu este bine?
Nu-i asa ca nici cat doua parale nu merita lucrarea Andreei?
De ce sunteti asa de nedumeriti,nu ati inteles intrebarea?
Sper ca ti-am fost de ajutor.Atata am stiut,atata iti raspund.:))
2 5 2