Răspunsuri

2014-11-13T18:09:52+02:00
1. verb copulativ
2.verb copulativ 
3. verb predicativ 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:24:22+02:00
REȚINE : Verbul a deveni este întotdeauna verb copulativ .
Toate verbele care,în anumite construcții se pot înlocui cu verbul a deveni sunt copulative.
În acest caz nu este doar verbul - a fi -. Ex. Maria a ajuns medic .- a ajuns se poate înlocui cu a devenit. În acest caz ,verbul - a ajuns- este verb copulativ.
Compară - Maria a ajuns (a devenit ) medic ./ Maria a ajuns acasă.( a ajuns nu se poate înlocui cu a devenit ,în această construcție. Aici - a ajuns - este verb predicativ.

Eu așa mi le-am fixat.
ms stiam
cu plăcere , și...mulțumesc pt. coroană