Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:00:35+02:00
Luceafarul,Ce te legeni,codrule? Lacul,Dorinta

lacul fiind baiet paduri cutreieram dorinta
Ce-ti doresc eu tie,dulce Rominie,Noaptea,La o artista,O ramii
1.Adio
2.Afară-i toamnă
3.Amorul unei marmure
4.Atât de fragedă...
5.Călin
6.Când amintirile...
7.Când însuşi glasul
8.Ce e amorul?
9.Ce te legeni?...
10.Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie
11.Copii eram noi amândoi
12.Crăiasa din poveşti
13.Criticilor mei
14.Cu mâine zilele-ţi adaogi...
15.Cugetările sărmanului Dionis
2014-11-13T18:01:25+02:00
Luceafarul,Departe sunt de tine,SinguratateAmorul unei marmure
...
2.Despărţire
23.Diana
24.Din noaptea...
25.Din străinătate
26.Din valurile vremii...
27.Doina
28.Dorinţa
29.Egipetul
30.Epigonii
31.Făt-Frumos din tei
32.Fiind băiet păduri cutreieram
33.Floare albastră
34.Foaia veştedă
35.Freamăt de codru