Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-08T18:14:52+02:00
/=împărţit/ supra
x=înmulţit/ori
5 numere consecutive se notează astfel: n+n+1+n+2+n+3+n+4
Media aritmetică: (n+n+1+n+2+n+3+n+4) /5=9⇒n+n+1+n+2+n+3+n+4=9x5
⇒n+n+1+n+2+n+3+n+4=45
5n+10=45
5n=45-10
5n=35
n=35/5
n (primul număr)=7
⇒al doilea număr=8
⇒al treilea număr=9
⇒al patrulea număr=10
⇒al cincelea număr=11
Sper că te-am ajutat! :)

11, Cryna, corecteaza!
Eu sunt clasa a 3 a si nu am invatat inca ... dar nu stiu de ce mi-a dat in carte asa ceva
Va multumesc pentru raspunsuri
Mulţumesc că m-ai corectat Skiuc!
este greit pt ca nu fac 9 in total!!
  • Utilizator Brainly
2014-03-08T18:17:19+02:00
Notam cele 5 numere consecutive; deoarece sunt consecutive fiecare va fi mai mare decat cel din fata sa cu 1; a+a+1+a+2+a+3+a+4= 5a+10; media lor aritmetica este 9 deci suma celor 5 numere impartita la 5 trebuie sa fie 9: (5a+10):5=a+2=9 ⇒ a=7; numerele sunt: 7, 8, 9, 10, 11.
1 5 1