Răspunsuri

2014-11-13T17:52:25+02:00
Se vorbeste despre natura asta demonstreaza ca e pastel.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T17:53:34+02:00
Alecsandri este cel mai important poet roman de pana la Eminescu. A
daruit contemporanilor si urmasilor sai o uriasa opera cu larga
deschidere catre poezie, proza si dramaturgie, cu innoiri remarcabile
pentru fiecare gen si specie literara. El a daltuit si modernizat
limba literara. Un contemporan al sau, Hasdeu, aprecia pe Vasile
Alecsandri: ,,El este reprezentantul cel mai puternic, cel mai complet
al gandirii si al simtirii romanesti. El a cantat toate dorintele, el
a plans toate nevoile si necazurile romanimii... El este gloria
nediscutabila a literaturii romane."

3 5 3