Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T17:56:16+02:00
In biblioteca mea, statea motanul Tom. Acesta are o blană gri, fina si niste ghierute mici. Stătea cu urechile ciulite sa fie sigur ca nu il vom prinde cocoțat. Codita i se plimba De colo-colo. Labutele le avea ca niste cismulite pentru ca era albe si pufoase. Avea ochii aprigi, urechile ascutite si un botic mic si dragalas care era murdar de laptele băut mai devreme. Acest motanel era un nazdravan. Toata ziua se juca cu ghiemele bunicii si le întindea prin toata casa, apoi adormea ca un Ingeras la gura sobei.
16 4 16
2014-11-13T18:11:28+02:00
Am plecat la bibleoteca sa imprumut cartea recomandata de doamna invatatoare,iar cand am intrat am vazut un motan.el avea niste cizme rosii ca focut cu niste ciorapi lungi si vargati pana la genunghi.avea ochii mari si linistiti.era cenusiu cu cateva pete negre si cam grasut.El mi se paru cam prietenos dupa fata lui.mustacioarele lui erau lungi si cu putin lapte pe ele,se vedea ca a baut lapte de dimineta!era cam confuz nu stia ce carte trebuia sa imprumute.l-am intrebat daca este cumva si bibleoteca pentru motanei! dar el spuse ca nu este.stateam pe ganduri oare daca ar exista o asemenea bibleoteca si bibleotecara ar fi pisica?dupa un ceas de vreme pierduta cu motanul am plecat si   eu acasa sa incep aventura in cartea mea imprumutata.                                 SPER CA TE-AM PUTUT AJUTA!
Multumesc mult !!! Aveam nevoie de doua compuneri
CUPLACERE!