Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T17:52:46+02:00
Relieful actual este diferit de cel din trecu si cel din viitor datorita faptului ca exista prea multe miscari a scoartei terestre si deformeaza formele de relief ,dar si pentru ca omul distruge relieful prin creatile sale si astfle peste 567 de ani relieful mondial va fi inlocuit cu campia.
2014-11-13T17:56:26+02:00
Deoarece placile tectonice se schimba , apa roade din relief (erodeaza pietrele) si un exemplu.. cei mai vechi munti de la noi din tara au ajuns podis(podisul dobrogei) din cauza defrisarilor apele patrund si creaza un fel de mlastini . In viitor poate in romania o sa fie putini munti si mult podis (3218 pe atunci)