Răspunsuri

2014-11-13T17:54:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este o zi frumoasa de toamna si am mers in excursie la gradina zoologica
     Deodată un urs strigă:
     -Bună dimineața!
      Leul răspunde:
     -Bună dimineața!
     -Ce zi frumoasa! exclamă ursul.
     -Asa este! strigă leul , parca insetat

     -Ce faci,cumetre?
     -Vreau sa merg sa beau o gura de apa sunt insetat.
     -La revedeere!
     -La revedere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T18:05:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Era o zi frumoasa de vara iar parintii mei au decis sa mergem la zoo. Acolo am vazut o multime de animale: ursi,lei,tigrii,zebre, si preferatii mei elefantii si foarte alte multe animale! Acea zii a fost una De neuitat pentru noii A doua zii le-am povestit si prieteniilor mei despre aceasta aventura! Ne-am distrat pe cinste!
1 5 1